shopping, barn och kattungar

Dagen började tidigt med dusch och frukost innan annsofi brorsan och melvin kom och hämta mig för att åka iväg till kupolen och sen vidare till kusin micke plus familj.
Vart lite shopping, hittade snyggaste legginsen och hoppas de finns i min storlek när jag kommer till örebro med mitt presentkort + den där saken jag fått från bonus! köpte iallafall en fulsnygg liten väska som jag redan flyttat in i och sen ett par over knee strumpör som ska användas på studentskivan i sthlm tillsammans med vita klänningen, bara att hoppas på att det funkar. Annars kan jag ha dom med mina röda leggins, för det är gör snyggt. Enligt mig iaf!
Sen blev de ett orangt linne också, är sugen åpå någon stor svart skjorta man kan ha på sig och mysa runt i, eller ja om någon vill bli av med lite längre tunnare kläder så ropa till, jag ska kasta ut mycket av mina 68 t.shirtar linnen med mera som hänger i garderoben, då måste den fyllas på.

Efter mat och mer tittande i affärer ( hittade ett par till gör snygga leggins, röda jeans leggins goshi poshi!)
sen bar det av mot smebacken, ååååh malda och gry är dom sötaste, och det blev tårta och kakor och kaffe och massa tjål, sen så kommer jenny på, nämen vi har ju kattungar. åhåhåhåhåhåhhh, så söta! vill ha en, längtar tills jag har ekonomi och får köpa vad fan jag vill, när jag dogge och - min nya söta unge som ska va tvilling med dogge - Zacke, kort för Zackarias! sen kommer lilla syrran Noelia också!
Dagen har varit bra, kvällen blir sämre. jag och satine ska kolla tv hela kvällen!

Ne nu ska jag ta och chilla lite, stek att kolla film på tv1000 som man redan har på dvd (Y)
Någon ska förövrigt få ladda ner Lorentz och zackes nya skiva till mig !!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag kan gärna kolla igenom dina t-shirtar och linnen, behöver nya så hittar jag nå bra köper jag det gärna ;D(A)

2009-03-07 @ 21:50:50
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0