Sooooooool och vår känslor

Vart promenad till skolan idag också. Riktigt skönt sätt att börja morgonen på faktiskt, ska försöka fortsätta gå till skolan tror jag, beror såklart på vädret. Men hem vet jag inte riktigt? är ju så skönt att komma snabbt hem ibland. Imorn tänker jag iaf åka buss efter skolan så jag kommer ihåg att boka tid för naglarna..

Skön dag i skolan, började med religion där vi satt och lyssna på Nicko, sen tävla vi och sen kollade vi lite på någon jesus film, sen var de dags för Naturkunskap. Fick en rätt stor uppgift som jag nog är rätt taggad på faktiskt, sen kollade vi på en alkohol film, fest metoden eller något liknande hette den. Sen vart de gå hem i solsken, dock ingen hurtbulle som ville gå hem med mig, tråkmånsar tihi.

Tänkte nog ta mig en till promenad senare, om jag hittar någon rolig att gå med. Ska höra av mig till Dea iaf, är lite sugen på att se hur dom bor dom där kopparbergarna.

Idag har jag varit på bra humör och de känns jätte skönt, solen bidrar en hel del vill jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0