09.10.01

Vet inte hur jag ska börja eller vart. Måste bara få skriva av mig lite. Jag kan inte prata med någon som jag kunde prata med dig. Jag saknar dig så otroligt mycket. Jag vill att du ska veta vad jag gör och hur jag känner. Jag orkar inte med Universitet utan ditt stöd, jag vill ha en sista kram av dig. Jag vill ha en sista kväll, du vet när jag smög in till dig när jag kom hem på kvällarna och berättade vad som hänt under kvällen.
Jag minns din sista nyårsdag. Du hade besök av en från jobbet och ni skulle fika, jag var nervös för hur kvällen skulle bli och vad jag skulle ha på mig. Men du hjälpte mig, för du fanns alltid där. I rummet brevid eller en trappa ner, om inte det så alltid ett samtal iväg.
Varför försvann du? Jag ville ju åldras med dig, jag ville visa dig allt jag kunde. Jag vill att mina barn ska ha en mormor, en underbar mormor. Jag såg ju hur mycket Saga såg upp till dig, hon pratar om dig ibland. Inte lika mycket nu som förut, men åh så jobbigt det är när hon väl säger saker som "Jag vill krama min mormor, men det går inte hon är i himlen".


jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: g

<3 du vet var jag finns linnilinnsan

2009-10-01 @ 18:24:03
Postat av: Sabina

<3

2009-10-01 @ 18:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0