09.10.06

Inte lika trött idag faktiskt. Kan det vara för att jag somna runt tio och vaknade 20 i åtta för att jag glömt ställa klockan? Ja, efter 9 timmar och 40 minuters sömn så var jag riktigt seg, kom dock bara 4 minuter sent, börjar klockan 8 alltså. Hade ont i huvet nästan hela dagen, blev lite bättre när jag fick vara ute och efter maten, och speciellt efter vilan. hihi! Somna dock inte med dom, men det var inte långt ifrån!

Efter "jobbet" gick jag hem och käkade lite sen drog jag upp på stan och träffa Jennie. Vi gick mest runt och fönster shoppade, jag köpte dock två leggins, behövs alltid. Sen hittade jag en hundralapp, tjoho. Blev att bjuda Jennie på fika, så hade Frida gjort oss sällis också. Var mysigt att inte bara sitta hemma idag.

Nu ligger jag och kollar på nya simpsons avsnitt<3 och ska snart gå och träffa Lucinda, som jag inte träffat på 2 månader eller så. Ska bli kul kul! Trodde faktiskt inte att jag skulle träffa henne på bra länge.


Lucinda baby, min lille tjej ;) tihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har saknat dig mer än ord kan beskriva <3

2009-10-08 @ 23:08:56
URL: http://lucindae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0