09.10.17

Vaknade tidigt idag, även fast jag la mig vid halv två igår. Var uppe vid nio käkade frukost och glodde på tv ett tag. Efter nån timme drog jag och Martina ut på promenad, var hem till hennes moster och sen till Gunilla och Valdemar och hämta lite småsaker till maskeraden idag. Sen gick vi hem till Cicci med grejjorna och sen åkte vi ner till Bångbro och gick ut med Herkules, som jag visst skulle släppt ut igen, måste nog göra det nu.

Var iaf på Innebandy också. Stör mig som fan på domare, varför finns dom? Kopparberg förlorade tyvärr.

Och nu är jag utklädd, till vad får ni se en annan gång, för nu har jag dåligt samvete för herkules.
Åker ner nu på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0