09.09.28

Ojj, va trött jag är. En viss Martina ringde och väckte mig men vad gör de? Jag är ju ändå morgonpigg.

Tänkte berätta lite om helgen som varit, usch så kul jag haft det.
I fredags började vi kvällen vid fem, tjejmiddag hemma vid jeanette där jag cicci gabbie martinaw sabina malin malin och emma käkade tacos och snacka lite. Jag och Gabbie smög iväg till Lisa innan det var dags för Innebandy. Lisa fyllde år i fredags så vi gick dit och gratta henne lite och träffade lite folk. Sen blev det dags för Innebandy, Pålsboda klacken hade inget att säga till om i andra och tredje perioden, speciellt inte i tredje när cicci fick tag i trummerna, ojj va vi skrek. Och bara vi brudar också, haha!
Matchen var iaf otroligt spännande kopparberg låg under efter första och andra, men vände och ledde med 7-6 sista minuter i tredje, maaah! när de va ca 20 sekunder kvar gjorde pålsboda mål, fan fan fan! Men nu har de tydligen ändrat på reglerna, så det blev förlängning, 30 sekunder senare passar Henke bollen till Risberg som sätteren rakt i mål. Så Kopparberg vann, woohooo! Så jävla roligt vare!

Sen drog vi ner till Ansans och efter de sprang jag runt lite helt Alene kändes det som, var överallt och ingenstans. Träffade tillslut Malin och vi drog ner till tivolit och åkte virvelvinden, sen åkte jag brake dance?.
Kvällen slutade på muren haha. Drog hem relativt tidigt, och de gjorde nog de flesta andra.

Redan klockan nio på lördagmorgonen var jag och Gabbie ute och traskade, hon skulle jobba halv 1 så vi passade på att dra ut i tid. När hon börja jobba gick jag lite med Sis och sen me gabs och sen träffade jag Fritte Tommy och Johan, så vi satte oss på ansans. Sen gick vi till gammelmarken och träffa Anton, sen gick jag äntligen hem, efter 7 och en halv timme på byn. trött som ett as när jag kom hem. Men de var bara att fräscha till sig och dra iväg till två kockar och börja kvällen med Gabbie och Micke. Sen drog vi hem till Lisa
Och ja lördagen spenderades på de olika öltältena och sen åkte vi Batman också, haha så jävla rolig var den!
Brorsan var asfull i fredags och ville åka den, men jag var lite för full då kändes det som.

Vaknade såklart astidigt i söndags också efter inge sömn alls typ, jag och Gabbie drog ut vid tio istället för vid nio. strökollade lite sen vare dags att stå parkeringsvakt. Stog dock bara en timme innan dom tyckte det var onödigt att vi stog där, kom typ inge bilar. Så efter de gick jag runt lite med Cicci innan vi gick hem. Jag sov lite sen drog jag med frida till hennes mormor och morfar sen träffade jag josan och drog med henne till öltältet och sen var jag där tills de stängde sen gick jag hem och soooov, och nu är nu. haha Va långt de blev. Skulle kunna skriva så himla mycket mer. Imorn får ni se dom få bilderna jag tatt.

Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0