10.02.26

Igår var jag på hockey, jag och åtta andra. Dock satt vi lite utspritt, de 7 som köpt först satt ganska högt upp och jag och två andra satt långt ner, längst ner. Jävla skitställe. Fan för att betala fullpris för att sitta där. Var där lagen gick in och ut, så när de va typ en minut kvar på matchen drog dom ut en såndär tunnel dom går in i, och sista sekunderna ställde sig jävla örebrogubbar ivägen, hatar Örebroare. Inte alla, men dom flesta.
Matchen va dålig också, bra kanske 7 minuter i sista perioden när dom kom igång lite.
Leksand vann, men de va knappt. 2-3 till Leksand.

Men gissa vem som gjorde första målet? Jesper Ollas sååååååklart. Precis som jag sa när vi gick från bilen. Efter matchen drog några av oss till Nobel, ett ställe rätt nära där jag bor. Drack en cider och käka lite pommes sen gick vi hem.

Idag sluta jag två på VFU.n. Skönt! Ikväll ska jag hem till Kopparberg, ska till Systeryster ikväll och käka pizza. Sen imorn blire klacken om vädret tillåter. På kvällen blir det Linde eller Folkan.

Yeeeeeee, bajbaj!


Jesper och Jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0