10.01.08 - mys

Efter jag lagat min mat och ätit den, blev inge zucchini, men provade dock med paprika och de får tummen upp.
Ja va fan vart var jag, när jag var mätt i magen ringde jag Frida som kom och mötte mig. Skönt att gå lite i kylan. Vi mös framför tvn och jag gosade med Bilbo en massa. Tillslut blev vi sugna på glass, smoothies och milkshakes så vi gick till ica. Vi var där inne säkert 20 minuter om inte mer. Vi ångrade oss och visste inte vad vi ville ha.

Tillslut köpte vi mjölk rostmackor och marshmallows. Så vi kokade iordning lite varm oboy och fixade iordning mackor och kollade på American history X. Så bra film, började först kolla på Butterfly effect, men den funka inte. Lite tråkigt då de är en väldigt bra film, länge sen jag såg den också.


Mina mysisar (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0