10.01.08

Guuuud så hungrig jag är. Jag åt frukost vid halv sju imorse.
Är helt tokigt att vara tillbaka i skolan, är lite förvirrande att gå upp tidigt och gå och lägga sig tidigt. Men det funkar, det gör de alltid. Ska inte tillbaka till skolan förens på onsdag nästa vecka när vi ska redovisa våran stora uppgift, som förövrigt blev rätt bra. Hoppas jag!
Sen mellan torsdag och fredag är det hemtenta som gäller, sen är det slut, slut slut , slut !!! skönt!

Jag var busig i skolan idag, men iofs så blir jag oftast de när jag kommer till skolan. Och så är det snö ute också, vem blir inte busig då?
ååh magen skriker, men känns som det är för tidigt för att laga mat. Men det bestämmer jag helt själv. Tänkte dra ihop lita champinjoner (stavning?) zucchini och något mer smarrigt och äta till pasta, som vanligt. Äter sällan något annat än pasta i örebro. Borde göra en köttfärssås egentligen, räcker längre. kan man ha zucchini i köttfärssås? jag testar de, jag gillar de ju så varför inte? haha. Annars får de bli som grönsak på sidan av.


Myyyyyysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0