10.01.19

Tjing tjing, en månad kvar till 20 år. Jag räknar inte ner lite va? haha.
Såå, idag var det alltså dags för första bildlektionen, och oj så roligt det var! Vi fick måla idag, lära oss olika grunder, alltså förgrund bakgrund mellangrund. Färgen vi använde var vanlig vattenfärg. sånadär stora klumpar man använde på dagis. Det var jätte roligt, även om man inte är så bra så är de ju bra att ha kunskap om hur man ska lära det vidare.

Slutade vid tolv. då flummade jag och Jennie runt ett tag. Så stötte vi på Malin och vi gick till bussen. MEn det var så mycket folk vid tolvan så vi gick till sjutton, va väl ingen hitt för fick vänta en kvart, haha! Kom tillslut till stan då gick vi en sväng i affärer.

Påvägen hem handlade jag, blev en röra idag på bacon (givetvis), Zucchini (givetsvis igen), champinjoner och paprika. Mums mums mums blev det.

Nu ska jag kolla på Ghost Whisper, sen duscha. Sen ikväll blir det bio, SNABBA CASH med Bornis, Tjoffen och Thyffsi!


Så här skulle vi måla idag, alla gjorde samma motiv (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0