10.01.31

Har haft en jätte mysig helg i Ludvika.

Fredagen bestod av Hockey, god mat, film och godis.

Lördagen innehöll lite mer, vi åkte ner till dollar sen käka vi pizza (äääääntligen fick jag min pizza). När Mike drog iväg till Borlänge så satt jag och gabbie och snacka i flera timmar innan vi började göra oss iordning och började pimpla vin, hade sjukt roligt på förfesten. Som bestod av oss två. haha vi lyssna på gammal bra musik, dansade och tokade oss. Vi halv 11 drog vi ner mot stan, solo elle silver? blev Silver.
Vi tog oss något och dricka och sen efter en liten stund kom Jennie dit, då börja vi dansa. Haha så jäkla rooligt.
Kvällen var så jäkla galen, och rolig. Gabbie och jag drev med allt och alla, trubaduren. Haha! åh så kul de var. Har en massa bilder, får fixa de sen.

Är sjukt trött idag. Åkte hem vid halv tre hoppa av i kopparberg, käkade somna på soffan och tog fem tåget till örebro, och på de tåget satt Jennie också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0