10.03.08

Helgen var innehållsrik. Som de oftast är.
Det gick bra i Fredags, vi hade fått en ny läkare som trodde det var förstagångsbesök, så egentligen hade vi inte behövt åka till Uppsala. Men de va skönt ändå, att ha en heldag med syskonen. Vi stannade i Hummelsta, både på vägen dit och påvägen hem. När vi var där på morgonen och drack kaffe satt jag och bror och diskuterade om att man alltid träffar någon från byn där, vilken tid på dygnet man än är där. Fem minuter senare säger syrran "meen, är inte de där Erik Sandberg" som är Martinas pappa. Jovisst var det de! och vid bordet satt ytterligare 5-6 kopparbergare, haha! Det slår aldrig fel.

På kvällen kom Jakob och vi åkte ner till herkules innan vi drog ut till Marcus där vi började dricka lite, sen kom Martina och tillslut hamna vi på två kockar. Jag och Martina va cräjsi och hade askul. Fan va roligt jag har med henne.
Lördagen blev en dag i solen med Saga och hennes kompis Alva innan jag drog hem till Martina där jag fick mat ( som vanligt ) färgade håret kollade på smala sussie och mös med Martina innan vi drog till två kockar och sa hej.

Söngaden var en söndag. Gjorde inte så mycket. satt mest hos syster innan jag drog till Örebro.

Inge roligt att va själv längre, är tomt i min säng...


Kommentarer
Postat av: Martina

kom hit då, det är tomt här också!!

2010-03-08 @ 23:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0