10.03.14

Vad gör jag vaken nu? varför vaknade jag klockan åtta? haha dryg jag är. Men men, får iaf mer gjort idag, skönt. Ska åka till Örebro redan vid tre.

Igår var en bra dag, var sjukt rastlös på förmiddagen så jag gick upp och kollade innebandy. Kul att kolla innebandy, inte varit i hallen på flera månader. Bra match, tyvärr blev det förlust. Kollade inte klart hela matchen, gick hem och hämta laddarn innan jag drog iväg till bror där jag hängde ett tag, mysigt att träffa barnen. SEn gick jag ner till Martina där hon stod och laga mat till mig. Mmm Mmm Mmm, va gott det var. Det var fisk i ugn med färsk chili och vitlök, tomat och mozarella. När vi hade käkat så kom Fritte och Johan och hämta mig så drog vi iväg till ställdalen och hämta Bornis, sen åkte vi till Falun.

När vi kom fram till Falun fick Kim visa vägen hem till han och Jeje, sen gick vi upp och drack lite kaffe. Pratade en stund sen spelade vi Alias och sen rita gissa. Var hur kul som helst. Kollade slutet på Melodifestivalen innan vi åkte hem till Kopparberg. Åkte förbi vid två kockar och sa hej till Martina och Moa. Aldrig sätter jag min fot nykter där igen. Alla va fulla som svin haha, lite roligt men jag var för trött för att tycka det var roligt, haha!

Disken väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0