10 oktober

Om 10 dagar är det skumpartey, idag bestäljs biljetterna, och imorgon eller på Fredag betalas dom.

Just nu är vi 16 st.
allt är liksom redan fixat, men så går det när man planerar någonting med Nora bor (;
Meen nu äre såhär, att jag tycker att ALLA, precis ALLA ska komma dit.
http://www.clubzebra.se/2007/

Fritjof berätta för mig imorse att han har en låt som han tycker passar bäst in på mig " I fell inlove with a DJ"
de tycker jag låter som en bra låt på mig xD.


Igår var jag på stan med Gabrielle, skulle köpa mössa men hitta ingen söt. sen fikade vi på Lindqvist (: vårat fik.

Idag kanske jag ska till Nora på Hemligstämplade planer...

See yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0