16 oktober

Okej, idag är de alltså en hel media dag. Vilket betyder att vi filmar våra johnbauer filmer som 9orna ska få kolla på och bara ÄLSKA john bauer så mycket att de vill börja på våran skola.
Men dock har vi bara hunnit filma en del grejjer och alla i gruppen är redan trötta sura förbannade och sura.

Och nu ringde Filip till mig, han är sjukskriven tills 25 November tills vidare.
så nu har jag min bäste vän att spendera mitt höstlov med :) de är ju bra, elr ja på ett sett, kan inte på de sättet att han inte kan jobba eller så. Men aja ni fattar.

jaja, blev ju lite gladare nu iaf, slippa gå runt och vara jätte mega orolig...

nu ska jag typ göra något, kanske.

see yaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0