25 oktober

Denna dag händer det, Scrubs börjar sändas i USA <3
Dock kan jag inte ladda ner det förens imorgon ?
så jag tänkte att jag åker hem snabbt som attan imorn efter skolan eftersom jag slutar halv 12. hem snabbt och kanske låta mig själv köpa en ica sallad? de låter helt underbart gott, 16.55 imorn är de Hidden Palms, ingen förutom jag som tittar på de, och de slutar alltså runt tio i sex, så då måste jag hinna med en bra buss till Nora eftersom jag ska bo hos Mikaela och Jimmy. Ni vet på Fredagsnatten bär det av till Ullared :O Maffigt värre.
Jag måste hinna se Hidden Palms, om jag inte laddar ner de också ? men mitt nedlaggnings program har blivit mupp och cp så de går så nedrans segt att ladda ner. jag dör om jag inte får se Scrubs <3
Jag och Serier är något som verkligen går ihop, till hundra procent...

Meen, igår så var vi faktiskt på länsmuseet. vi fick måla och de var otroligt kul. Sen sprang jag och Mikaela till resecentrum, hon hann med sin buss och jag satte mig vid pressbyrån med Bornis och Kim.A.
efter ett tag kom Robert Fritte och Kim.N och hämtade mig och Bornis, vi åkte bil hem till Kopparberg.
När jag kom hem var jag med söt MELVIN och bror, sen åkte vi tre ner till syster och SAGA. mys på ungarna.
När vi kom hem från syster tog jag det lungt, duschade och ringde till Veronica, gick och mötte henne sen gick vi till Filip där vi tittade på film. skulle ha kollat på nyaste halloween filmen, dock så laggade den sönder, så vi satte på Johnny Depp filmen Secret Window. dock dock dock så hade jag sett slutet på tv, så aa den kollade vi inte heller på. Då blev de till att kolla på Dead Mary, en till synes ganska bra film, lite rädd, tror Filip gjorde " poo poo " i brallan ett antal gånger. sen gick jag hem sov vaknade gick till skolan och här är jag nu, en lektion avslutad för dagen, dock har vi jobbigaste lektionen kvar, Engelskan... ska göra en book report, av en engelsk bok man läst, av 600 sidor har jag ungefär 120 sidor kvar... that sucks.

Idag kanske Filip kommer ner, om han får pengar. Försökte tvinga även tvinga Veronica att åka ner idag, för hon ska köpa röda stövlar :)

yeye, see yah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0