14 april

Ojj ojj ojj, en till spännande helg :)
I fredags drog jag hem till Bea i baronbackarna, massa kul folk från nian. De slutade i en väldigt bra fylla och en rolig kväll :D Åt på max också, GOTT ! Sen så gick jag lite vilse, kom tillbaka till baronbackarna, gick hem med Gabrielle och Julia vi gick lite hit och lite dit, kände oss mest lost, men vi kom fram till karl johan, NAJS !
sen vare bara att sova en liten stund innan man gick upp och åkte med tåget hem :P Slapp åka själv också. Folk från kvällen innan var med :)
När jag var på väg hem från tåget så kom Moritz förbi åkande så jag följde med hem till honom och hämtade mina örhängen jag glömde där förra helgen. Sen vare bara att åka hem, ta nya tag och åka ner till syster. Där bjöds de på smörgåstårta med familjen. Lek och spring med Melvin och Saga.
Sen vare bara att åka hem, byta om sminka sig lite mer och dra till Ställdalen där min kusin hade artonårskalas. Roligt Roligt. Massa mer folk från nian och från hennes nya släkt och massa släktingar :) också trevligt. vi åt skratta pratade skrattade åt mer lekte lekar. SOm en slump träffade jag en barndoms kompis där. Lilla Caroline, inte umgåtts med henne sen dagis, helt seriöst, vi pratade en del på högstadiet, men inte mycket. Så de va skit kul att träffa henne, slutade med att vi umgicks hela kvällen, eller ja iaf till en 11 halv 12. Sen drog jag på fest vid Filip, de var skojsigt. Massa kuligt folk. Mycket dans och så. Jag johanna frida och Moritz KEBAB !!!! hahahaha
Rrunt två vart vi utkastade, så jag följde med Moritz hem och åt varma mackor och vitlöksbröd mumsfillibubbsan.
sen kom jag hem vid kanske halv fem eller något, sov som en stock till efter tolv eller något.
Efter ett tag följde jag med frida och filip upp på stan, sen väntade jag och frida på johan. Sen fick vi åka med Johan till örebro :) SKÖÖÖNT! sen så färgade jag och Frida håret. jag gjorde blondis slingor, och Frida försökte göra blont hår, men de gick inte hela vägen. Sen sov jag.

Nu äre idag och jag och mikaela gick vilse imorse, de va inte lika skojj. Men de gick väl för sig. Tittade på klassen när dom badade sen, och nu har vi kärnämnsvecka TJOHOOO :)

KLARAS PÅ FREDAG, MED FLICKORA! EMMA LINA OCH PAULINA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0