28 april

Alla tankar snurrar runt, varför blir allt så fel för ?


Idag är jag trött som ett as, inte mycket sova inatt. Illa eftersom jag hade Nationella writing i engelska b imorse, men tror de gick bra iaf.

Usch just nu tänker jag alldeles för mycket, de skulle ju vara en kul grejj bara. Jag vill inte att de ska leda någonstans? tror jag iaf, jag är så förvirrad. vet inte vad som är vad.

Esch skit samma, nu tänker vi roliga saker. VI VANN MATCHEN I LÖRDAGS. för fan va gött. Kämigt vare, de ska jag inte hålla tyst om.

Träning ikväll, får se hur mycket jag pallar. tränat/spelat match tre ggr nu när jag fortfarande varit sjuk och känner mig okryare än någonsin ^^

två timmar kvar till mat, GE MIG MAT NU. Eller en sängjävel...

Föressten taggar jag peace and love:
Jason Mraz
Millencolin
Afasi & Filthy

Hästpojken
Inflames
Petter
Looptroop
Sex Pistols
Adam Tensta
De Lyckliga Kompisarna

Hoffmaestro & Chraa
André Wickström & Björn Gustavsson
Rootvälta
Takida

härlig blandning, LÅT MIG SE ALLA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0