6 april

4 timmars sömn, fuck no. jag behöver 8-10

Well, nu ni. Jag har äntligen haft en helg där jag har saker att berätta från. Ändå känner jag att de som hänt inte är för allmänheten att veta. Missförstå mig inte?

Okej, de hela började med att jag velade på att dricka i fredags. Husfester i Kopparberg brukar inte vara någonting hitt för mig. Men denna gång var annorlunda, kanske var folket som spelade stor roll?
wellwell, jag bestämmer mig för att köpa mig några cider och ha en rolig kväll. Komemr hem till Filip där han och fridas nya pojkvän oskar är, efter en stund kommer frida också. sen kommer micke, sen kommer kajsa. Efter att vi alla druckit lite bestämmer vi oss för att köra upp and down the river. så de gör vi, men inte allt för länge. sen så kom de mer folk. lite mer folk. Sånt folk jag inte festat med förut. eller ja vissa men inte alla. sen kommer fjortis ett och fjortis två, de ända jag minns är att dom inte kan stå på bena har aldrig sett dem förut. sitter i soffan skrattar så jag håller på att dö åt dem i tio minuter eller mindre för sen blev dom utslängda. Undra vilka dom var ? hahahaha.
Vid halv 5 ( tiden gick fort som faaan ) så går jag och titti med moritz hem, efterfest.

När vi väl är där så kommer några andra från festen och vi fortsätter dricka lite. sen känner jag för att gå hem, så jag får med mig en snubbe som följer med mig hela vägen hem.
De tog en timme för vi tjåla så mycket. de va kallt, men de va kul ändå. när vi står utanför huset och pratar ( kvart i 7 på morgonen ) kommer pappa ut och ska hämta tidningen. så jag ger den till honom, han skrattar lite åt mig sen går han in. jag säger hejdå till snubben och träffar brorsan innanför dörren. han och melvin var vakna och brorsan hade sett oss i fönstret. han skratta också åt mig. haha . somnar några minuter efter 7 och vaknar elva.

När jag vaknat drar jag och pappa till linde, köpte nya grusskor ( jag har börjat spela fotboll igen, kul som faaan ) sen köpte jag även gymskor.
På lördag kvällen var jag med Filip och Veronica och kollade på film.
blev även bjuden på efterfest ( jag hade ju inte ens festat ) så jag drog inte dit. tråkig är jag. Men ska ut på Satin på tisdag så skippade det. FRIDA FYLLER NÄMLIGEN ARTON ÅR IMORGON <3
OCH FILIP FYLLER 22 IDAG GRATTIS !
( Nu vet ni i små drag vad som har hänt under helgens gång, såklart är mycket saker osagda och de är bäst så, tills vidare )

Weeeelll jag vill ha en till rolig och spännande helg, väntar spänt på den 18 då Emma och Lina kommer ner till Örebro för vi ska gå på Klaras.


Kommentarer
Postat av: AGAINST HUMAN TRAFFICKING

Hjälp mig att hjälpa!

Igår började jag sprida ut kunskap om HUMAN TRAFFICKING på folks bloggar, med vetenskapen om hur mycket bloggare hatar sån här reklam. men Idag måste jag forstätta.
Hjälp mig att sprida!

http://www.edu.nacka.se/Therese.berg/

2008-04-06 @ 19:39:47
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0