otaggad

Så förbannat otagad på allt som har med dricka att göra. Mitt humör vill inte vara som de varit tidigare detta år. Ojj är de känslor som kommer fram, jag hoppas inte det. Haha alltid dessa förbannade känslor.

För att inte uttråka mina få läsare allt för mycket tänker jag skriva en kul grej som hände uppe vid brasan.

står med syster saga och torbjörn, vid oss står även David plus två till.
David är en av torbjörns kompisar, en av dem som ser bra ut.
På fredag ska jag ta hand om syster och torbjörns hus och hund och katt. Torbjörn är orolig för att jag ska dricka ha fest eller ta dit någon av de kompisar jag har som han inte gillar.
Torbjörn: David, du kan inte tänka dig att sova i vårat hus fredag-lördag, Linn ska vara där då och någon måste kolla till henne.
David: Ja men klart jag gör de
Torbjörn: Nej, du ska säga nej. så där kan du inte säga
David: Vadå Linn är ju myndig nu.
Linn: Juste Torbjörn
Torbjörn: Nej du är inte myndig tyst.
David: Men Torbjörn, har du inte tänkt på att vi kan bli släkt då?
Torbjörn: Men Linn håller inte på med sånna där saker, jag ser henne fortfarande som att hon går på kopparbergsskolan...
När vi står och fortsätter prata om detta och skrattar om annat kommer bror fram.
Torbjörn: Nu David kan du ju säga vad du sa. Svante vet du va han säger ? han säger masssa om din syster. David nu får du passa dig så inte Svante tar med dig bakom lilla huset där.


Jag är lite orolig för att bo där, tänk om någon inte vet att dem inte ska bort och kommer dit ? gosh. haha
Jaja, kanske inte kommer bli världens roligaste kväll där, men har ju Herkules iaf.
Fast till storyn hör ju att Torbjörn ringde mig tidigare idag och sa " Linn, David kommer och kollar så du inte har fest eller något på Fredag, han kommer sova där med dig" mitt svar var såklart " Ja men Torbjörn de är lugnt, klart han får det"  Torbjörn blir tyst en stund och utbrister sedan " Nej Linn jag skojja bara du får inte utbyta vätskor med någon av mina kompisar".

Jaja, nu sitter jag här själv på Valborg, Johanna ringde nyss, tyckte jag skulle gå till Filip. Kajsa stannade kvar hos sin bror :( och vart är alla ? eller vadå alla ? haha vilka känner jag i Koppis egentligen..

Sa jag föressten att det inte blir något Bulgarien i sommar ? Alla kan olika veckor och de går inte ihop någonstans xD

haha Gonatt :) ( jag försöker göra någonslags design på min blogg haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0