ansans

Vad hände igår då ?

Jo Åkte lite bil med Fritte och Bornis, gled runt lite, sen hämtade vi johanna och frida i bångbro så åkte vi tre brudar hem till dom var där en stund innan jag och frida drog till ansans. Det var helt okej där. Träffade även på förra helgens personer.

Så när ansans stängde drog jag och david med hem till jenny och jimmy som har ett gör snyggt hus, världens sötaste hund casper en plattkatt och en vanlig katt. mys med hunden vill jag lova :)

Så var vi där i några timmar försökte kolla lite på killbill 2 men gick inte hela vägen sen så käkade vi hamburgare också, skit gott. Sen vart klockan mycket så jag och David tog en promenix hem till honom. satte på någon film av tarantino och somnade, satte på filmen igen på morgonen, men såg inte så mycket då heller.

Så sen ville int ejag ligg akvar och sova vid 10 så på något underligt sett fick jag upp david, så fick han kola när jag spelade silent hill, de sög ju :P sen kollade jag på smala sussie, haha grym film, fan va rolig den var.


Nu ska jag duscha hälsa på vid syster och sedan ska jag grilla hos jenny och jimmy ikväll sen blire parken :D tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0