back to school

imorn börjar skolan igen, ska bli skönt att få ordning på vardagen.
Nu kan jag ju inte säga att jag haft så himla mycket ledigt denna sommar men att jobba skift är då fan inte samma sak som att gå i skolan.
Blir förhoppnings vis en tripp till gymmet imorn också med Mikaela. saknar gymmet utta helvette, men det blir nog mest bara löpning för har konstiga känningar i mina armar, märkligt. Blir lugn träning dessutom eftersom jag kommer hem på Onsdag för att träna lite fotboll skulle jag tro. Peppa inför matchen på torsdag med dom vanliga 5 personerna som tränar.

Igår fick jag äntligen köra lite singstar igen, jag och bornis sjöng som aldrig förr. Och vi är ju såklart kung och drottning på de så om ni tror ni kan slå oss så äre ju bara att vi försöker.
Idag har jag tagit det lugnt, kollat på stackars Kallur har jag gjort. Oflyt är vad hon har.
Kollade även lite på tyskland - brasilien, heey Brasilien var bäst, hoppas dom vinner.

vart inge Degerfors - Örgryte idag, too bad. Hoppas alla som var där gillade att stirra på min Allbäck. Nästa år ska han ses i Örebro tammefan.

jaja nu väntar sängen och någon  ny spännande bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0