Nora

Helgen började 11.15 i torsdags. på Kvällen var jag ute med gabrielle i några timmar.
Fredagen spenderades med Fritte och Bornis på stan en stund, köpte en så jävla snygg elemt tröja me love love love it.
sen åkte vi in till Elgiganten och micro och den där fritte affären och sen marieberg. köpte en lång tshirt på marieberg att ha på kvällen sen skjutsade dom ut mig till Nora.
Mikaela hade lånat sin fars hus, ( gryymt snyggt )
så vi var där 8 pers :) det var jätte trevligt så hann vi även ner till tivolit en liten stund. sen så skyndade jag och mikaela iväg och hämtade mina saker för jag träffade några kopparbergare som skjutsade hem mig . idag blir de tårta hos jenny

och pappa vann just tusen kroner på triss


Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Oh, grattis pappa Linn :)

2008-08-30 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0