Parken

Igår vart det Parken.
Var hos jimmy och jenny och firade Jenny först för hon fyllde ju faktiskt år i onsdags, grattis!
Så var vi där i någon timme, jag David Rapp LillRapp Och husets ägare såklart Jimmy och Jenny. Sen fick vi åka med pensionärsbussen till ställdalen för vi ville inte sitta trångt i taxin.
Åkte hem till Emma och Peter och förfesta lite mer där innan vi drog till parken.

Det var helt okej där och så fick man ju träffa en jäkla massa folk vilket var jäkla roligt.
blandannat Malin Kajsa Titti och Linn W.

Imorn blire skola, tåg själv på morgonen, ÖRK.
Psykologi och Samhällskunskap imorn, sen hem och fixa lite innan matchen.

imorn börjar mitt nya liv, hejdå läsk hejdå choklad hejdå allt ?
Önska mig lycka till !


Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Lycka till! =)

2008-09-01 @ 10:54:26
Postat av: mälin

LYCKA TILL BA! blir de sallad på donken? eller kanske fullkornsbröd på BK? ;D

2008-09-01 @ 14:15:13
Postat av: Anonym

Hejsan :)



Är du medlem på gratisgen? Om inte, klicka då på denna länken och bli snabbt medlem :D



http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du sedan behöver göra är att samla ihop 1 poäng och det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D) Grejerna du sedan får är t.ex. sex and the city skolådan, 15 trisslotter o 10 tialotter, presentkort på MQ, en digitalkamera eller nåt annat kul :D Missa inte denna bra sida!

2008-09-01 @ 14:19:45
Postat av: Sabbi

Var med att rädda Aldin från att bli mördad i sitt hemland, kolla in på min blogg för att läsa mer och se hur du kan hjälpa till! Alla är vi människor av kött och blod / Sabrina

2008-09-01 @ 14:22:52
URL: http://fierce.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0