parken

Kvällen började hemma hos jenny och jimmy där jag david och pontus fick god mat :)
Satt där och drack i några timmar innan vi tog taxi till ställdalsparken, dock var det inte så många personer där, och jag var yngst, men det gör inget för det var roligt ändå.
Vann saker gjorde jag också, slog david hårt i pilkastning, då vann jag en gul mugg. Gav den till David idag så han inte skulle vara ledsen, hihi. Sen kastade jag och jenny boll och jag vann en snickers, som blev min frukost idag.

haha men seriöst så har jag nog aldrig skrattat så mycket åt någon som försökt ragga, var riktigt roligt att se.
Tog bussen hem kvart över 1 typ. gick hem till david och kolla på killbill två och imorse kollade vi på en film med johnny depp, mums.

senare på dagen gick jag upp till byn och hälsade på Frida och Erik för inatt hittade dem en övergiven hundvalp som jag var tvungen att se, den var urgullig. förstår inte hur någon kunde lämna den helt ensam.
Ska åka ner till syster senare tror jag. Får se hur det blir, ska iaf träffa frida.

Vad gör jag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0