Dagen som försvann

Igår kom jag hem till Kopparberg igen som sagt :P
de första jag gjorde var att åka till syster en snabbis med filmer till torbjörn. Sen upp till hallen och träffa martina som kolla när några st lira lite innebandy, efter de drog jag ner till johanna, vi hade mycket att prata om och vi åt julmat och allt (: var jätte mysigt.
Efter de hämta jag Daniel och vi åkte ner till torbjörn prata lite sen spelade vi guitar hero.
Senare ändå var jag ute med Fritte och Erik ett tag innan vi hämta gabrielle så åkte vi rätt ut i skogen. kom hem sent och var piss trött, drömde att jag vaknade efter 5 på kvällen, men de gjorde jag inte :P

slöade rätt länge idag innan jag åkte ner med filip till syster och släppte ut besten (: åkte och hämtade martina så färgade vi håret hon svart och jag utväxten och ja hela håret :P  åt lite mat gjorde vi också innan vi åkte till brorsan och sen syrran och var sociala innan vi spelade guitar hero (:
Nu sitter jag och väntar på att hon och cissi ska höra av sig så vi kan gå och basta med några fler, det kommer bli supermysigt (:

Kommentarer
Postat av: cissilalia

oo vems bastu?

2008-12-30 @ 18:54:12
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: malin melin

GOTT NYTT ÅR JUUU LINN

2008-12-31 @ 12:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0