Dan före dopparedan

Imorn är de julafton, hihi inte längtat så här mycket på flera år :D tihihihihi.

Igår var jag till en kiropraktor i Ludvika och knäcktes och fick masssage. Pappa följde med, och sen åkte jag vidare till örebro själv. plockade med mina kläder diskade och plockade lite. Så kom Frida förbi också, sen åkte vi till Max och käka minimål sen vare bara att försöka ta sig ut därifrån med all jävla trafik, lyckades väl tillslut iaf.

Så när jag kom hem så la jag mig framför tvn sen gick jag och martina upp och hyrde två filmer, men orkade bara se ena som förresten inet va nå bra (: Sen drog vi hem till cissi där Johan va så åkte vi ut till djäkens och sa hej till alla bastande karlar.
sen hem igen.
Idag ska jag försökta städa lite, sen ikväll är jag bjuden på julmat hos Martinas mamma.
Myspys perfekt start på jul (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

GOD JUL LINN <3

puss kram malin melin

2008-12-23 @ 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0