en jävla lång natt

Markus och Frode ringde igår och ville ha skjuts ner till tages, fast jag visste att dom inte kom in där. Men dom ville inte tro mig.
Så gick upp till Dennis och körde ner dem i Frodes bil, den va INTE kul att köra.
Eftersom dom inte kom in på tages fick jag skjutsa ner dem till Kaj, så gick jag in och sa hej sen drog jag och parkera bilen vid Dennis sen hem till Filip och Fridah får man väl lägga till nu (:
Sen efter en liten stund kom Erik Fritte och Martina och hämta mig, sen åkte vi runt lite i byn innan vi drog till Ludvika.
Var halt som fan på vägarna så fick åka sakta, men åh så gott med donken. Så käkade sen åkte vi runt lite i Ludvika innan vi drog hem igen, var lite chaffisar och jag fick åka saab.
Kom hem vid fem imorse och vakna halv tolv.

Nu äre så att jag hade skrivit en jäkla massa mer, men de vart så klart inte sparat för att jag hade blivit utloggad, men iaf, det jag ville komma framt ill är att annsofie är lite virrig och glömmer säga att dem har larm på huset så jag har fått prata telefon massa med securitas idag och dom tänkte skicka dit en bil och annsofie kunde såklart inte koden men de löste sig..

Tre dagar kvar till julafton, och jag har inte längtat så här mycket på jätte länge.
Imorn blir de ludvika sen örebro, orka åka själv :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0