Fredag

Aa Work Work

Yes yes, jobbade igår och ska jobba idag med, men efter jobbet idag åker jag till Borlänge och träffar mina små plommon, Emma och Lina (:
Och jag måste ha en jävla praktikplats :/ Och det är snart. Får ringa elgiganten snart hehe, sen tänkte jag höra på något av dagisena här i byn (:

Igår var jag med Martina ner till syster och gick på promenad med Herkules. träffade Gabbs en sväng. Sen åkte vi vidare upp till martinas bror ssom köpt en ny bil, sen vidare till gärdet och träffa johanna, sen hämta vi lite saker till titti som vi åkte upp med till Camulla där titti var (:
Sen åkte vi hem för tiden bara rann iväg från oss, och Martina skulle packa för hon åker till sthlm idag (:


Kommentarer
Postat av: cissilalia

aa ha så skoj i borlänge:)

2008-12-05 @ 16:13:10
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ooo de va jätte gott. Rullade där ifrån typ.. ;)

Allt bra med dig?

KRam

2008-12-08 @ 14:40:35
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0