Höger, GÅ ÅT HÖGER

Jag och Mikaela diskuterade högerregeln häromdagen i skolan, och visst är det väl så att högelregeln räknas även för gående. Blir så irriterad när människor som jag möter tar åt vänster, alltså mitt höger. Man krockar då, de är ju simpelt, lär er gå åt höger. Blev att tänka på det idag igen, eftersom jag mötte en tjej som svängde åt samma håll som mig, alltså mitt höger. och inte fan flytta hon på sig, ja hon kanske var från England för dom kör väl felvänt där?

Åhh, idag har jag faktiskt jobbat igen, blev klar med Historia uppgiften jag kämpat med i flera veckor (18 frågor, jag klarar knappt att jobba på lektionstid :S) och sen har jag Mikaela och Linn fortsatt med våran reklam kampanj, ska skriva sammanfattning och lite budget när som helst. började just på sammanfattningen men det krävs mer (:
Sen blri det plugga matte och måste städa och diska för inatt är typ sista natten här på 7 veckor. annars får jag åka ner på lovet och städa (A)

Neee ska väl fortsätta plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0