Ingen Kommer Undan

Skulle gjort matte provet från förra veckan idag, kollade på provet sen upp på min lärare.
" Jag klarar inte det här, jag minns ingenting. får jag göra det på torsdagen efter lovet?"
Tur har jag iaf att min praktik börjar på fredagen den veckan, önskar jag skulle varit på dagis alla 10 veckor istället. Men gjort är gjort.

Åkte hem med tolv tåget, träffa Veronica, alldeles för längesen. sen hem och laga mat innan jobbet, hann lägga mig ner på soffan tio minuter också, innan jag fick för mig att slå in ett paket. Ett av Melvins fick det bli.
Jobbade mellan 14-18 sista jobbskiftet tills i Mars typ, när praktiken slutar, och om affären ens finns kvar då.

Efter jobbat kom pappsen och hämta mig, åkte hem och vände i stort sett. Sen ner till Syster Saga och Ida. Stackars perkules har blivit av med bollarna, och dom glömde ge han smärtstillande så han bara ligger med en tratt runt halsen. Lilla busen som brukar vara så igång. Var där runt en timme och fikade och så.
Och eftersom brorsan Annso och Melvin flyttat upp till huset nu var jag ju tvungen att åka upp dit också, jag och Melvin busade runt lite innan jag åkte upp till födelsedags barnet Camulla, som förövrigt gjort en SUPERsnygg tatto på armen.
Så blev lite fika där också och var där någon timme. Sen skjutsa jag hem Linda och nu sitter jag här, ska ta en snabbdusch sen lägger jag mig för dagen och säger hej och tack för kaffet.

Behöver sömn, ska åka in till skolan imorn för att gå på julavslutningen, suck!
Men på kvällen blir det CRAZY times hos Kaj, och när han är full så svarar han alltid rätt när jag säger Heeeej Kaaaaj!
Hoppas på en superkul kväll med superbra männskor (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0