Örebro och mellandagsrea

yesyes, mellandags rea idag med Frida baby (:
Handlade iaf lite saker trots att jag är lite pank, två tröjor två bhsar och en nyårsklänning (A)

Igår kom kusinerna hem till mig i vanlig ordning på annandagen vi käkade gick ut med hunden och lite så, senare på kvällen var jag hem till Kim och umgicks med han jeje bornis och fritte, precis som back in the days.
de va kul vi körde Guitar Hero och Lips. Bornis vart super  sur på mig när jag slog hans rekord på låten no one, ville inte va med och spela på hur länge som helst :P haha smällar man får ta när kungen är med.

gick hem relativt tidigt iaf, imorn ska jag hem till byn igen (:

Kommentarer
Postat av: Bornis

Men fan linn jag träffade ju mer än dig! jag fattar inte hur det gick till:P

2008-12-27 @ 23:13:57
Postat av: Anonym

haha nej inte jag heller:P vi får köra igen snart :D

2008-12-28 @ 14:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0