24 Februari

Carola Häggqvist ( akta stavning)

idag har jag och Pappsen fart runt i örebro, påväg från sjukhuset ut till Marieberg hörde vi carola och andreas melodifestival låt, vi kom snabbt fram till att detta var ingen bra publicity för andreas, pappa tyckte han nervärderade sig själv. man måste hålla med fullt ut, vem gör något sådant mot sig själv...

Iaf, så har jag varit på ikea idag, vanligtvis hatar jag ikea, men vet ni va ? idag tyckte jag att det var rtt roligt faktiskt, jag köpte lite småsaker, som t.ex diskställ och saker till duschen och till att diska med, även en ny lampa. sen bar det av vidare till Marieberg, där inkasserades ett par diesel byxor och ett par urgölliga skor, storlek 37, aouch. dom sitter åt lite, men man ska ju ha rätt storlek? har ju ( tyst säg inget till någon) 36 egentligen, anledningen till att jag köper 38-39 är mina väldigt breda fötter. vart kommer dem ifrån ? haha
jaja köpte väl lite smått annat skit också.

Men nu ska jag och Frida gå ut på stan och härja, opepp är jag ^^,

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0