asbradag

Idag har allting ( allt förutom en kniv ) gått precis som jag velat.
Igår gick allt bajs, för både mig och Sebbis, allt krånglade som aset, vi var sura arga och svettiga.

Idag var vi bara glada. mest hela tiden, Sebbis vart lite arg bara när jag skrämde honom hela tiden, men de var så värt det för det var skit kul.

Idag blir det nog en tripp till Ludvika med Fritt Kim och Jeje. Träffar ju dem aldrig längre.

Imorn blire klippning sen blir barnvakt och rally och sådant. Kanin vakt är jag också.

Sen på Måndag flyttar jag till Ludvika i två veckor, blööööh. Örk !

Kommentarer
Postat av: malin melin

lycka till med koerkortet!

2008-07-11 @ 18:08:21
URL: http://malinmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0