Dalarna <3

Yesyes, då har man varit i dalarna varenda dag denna vecka då :) Några småstopp i Kopparberg skadar ju aldrig.

Emma Lina och deras far Tomas kom och hämtade mig runt 1 i Fredags, så bar det av till Stugan.
Där satt vi mest och mös inne, de var blåsigt ute. Vem vill äta kakor i vinden liksom ?
På kvällen gjorde vi mat och pratade färgade mitt hår och kollade random saker på tv :) Gick och la oss i skaplig tid. Dock ringde Mister och väckte mig.

På lördagen strosa vi runt lite lagade mat gjorde oss iordning och åkte iväg till Falun där tomas bor. Blev bjudna på Tacos och öl och mös, sedan kom även Thobias. SAtt där och drack och prata några timmar sedan kom thomas hockey hunkar till jobb kamrater som hade varit på finlandsfärga och var i toppskick. Då ble man bjuden på rödvin och pratade en massa.
En hel del skratt blev det också vill jag lova. Istället för att dom skulle fixa in oss på Harrys så drog jag emma lina och tb iväg till etage, när vi väl kom dit var vi trötta hade ont i fötterna och suget på att dricka var i stort sett borta. Men det gjorde inget, vi hade ju varandra.
Mitt och Linas dansande var däremot inte helt bekymmerfritt. av misstag petade vi en kille i ögat, opsie sorry. han märkte inte att det var vi men förföljda vill jag lova att vi blev. Han höll sig i närheten och såg helt jävla psyk ut.

Och föressten, ni som kollade på Filip och fredriks de där sveriges skönaste eller va fan de hette, ni som såg han karln som dansade och hade med sig extra ombyte och sånt för han vart så svettig ? yes yes han var där, haha många goda skratt vart det åt han vill jag lova.
Var även något slags Top modell grej där, hon som höll i det var på tåget idag när jag åkte hem, inte så fräsch vill jag lova.

Åkte hem med 12 tåget idag, dock vart det lite försenat pga av en buss från säter som var försenad, såklart väljer en kille att sätta sig brevid mig. Pust och flämt, inte min grej att prata med okända personer när jag inte har lust för det. Satt och läste teori hela vägen men det stoppade inte honom från att prata med mig. Jag är ju inte elak så det var ju bara att prata på.

Nu hade jag tänkt plugga teori men sidan jag gör det på fungerar inte, kul för mig. Kanske får bli lite tv tittande ist.
ÖREBROOOOO PÅ FREDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0