Första intensivveckan

Jag kan nu säga att mitt lokal sinne går att lita på, okej att jag hade lite problem att hitta lägenheten när jag skulle gå dit första gången men nu sitter allt som ett smack, hitter i stort sett vart som helst där uppe nu ;D

Måndagen började med körlektion klockan sju, så det var bara till att kliva upp i gryningen åka till Ludvika och ut och åka med Lennart, som jag kört med 8 lektioner varje lektion 55 minuter. har även haft en lektion med Jonny, som gick bättre än alla med Lennart.
Pluggat en hel del teori har jag också gjort :)

Kvällarna har bestått av ensam mikromat framför fyran eftersom jag inte orkar gå fram til ltvn och byta kanal. Har även pratat i telefon 3-6 timmar varje dag. inte en och samma person såklart.
Men igår fick man fin besök från Borlänge. Emma Lina och Fredrik kom ner på ett besök, vi käkade mat och pratade.
Mer pratande blir det i helgen då jag åker till Borlänge i morgon och vidare till Falun för att gå på krogis på lördag med Emma Lina och Michaela. Gööör mysigt. Kan inte slita mig från Dalarna. Känner mig mer hemma där.

Var nyss på en promenix upp till byn med Robin, länge sen man träffa han. Konsigt när man bor grannar och allt.

Nu ska jag chilla

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0