handla handla

Tråkigt har jag när Mister är på jobbet, så jag tog saken i egna händer och drog upp på stan. Ville träffa malin men hon var inte i örebro, ville träffa hollis men han var seg så han skulle höra av sig senare.
Iaf så köpte jag present till Melvin byxor linne och sen något litet byxliknande sak och sen hörselskydd, sånna där stora klumpiga :)
Sen köpte jag champagne glas till mister, vart en impulsgrejj eftersom han inte har sånna glas och vi ska dricka skumpa idag :)
Sen vare ju rea på mq och de är ju alltid spännande hittade en långt linne och ett klänningsliknande plagg som inte satt så bra men vafan 99 kr på mq :)
Sen konstigt nog gick det väldigt bra att gå på stan själv, brukar inte gå så bra för mig annars, vet ej varför.
i smyg så köpte jag en liten sak till Saga också, de gör jag när melvin fyller år, haha :) igår sa hon med såndär ledsen barnröst att hon saknade mig och ville träffa mig, så hon bestämde att jag ska sova över hos henne snart.
Hon jag och Melvin, hjälp.

Well well, ska väl ta tag i lite mer teori, sen handla mat inför kvällen :) jag är hungrig och behöver mat eller någon att fika med (A) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0