mmm örebro<3

Örebro idag med Mikaela :D fan vad härligt att träffa henne igen :D mycket att tjåla om.
sen har isst någon av oss gått och bliit shoppoholic, nämner inga namn men det är då inte jag :P

Men eftersom pappa förbjudit mig att köpa linnen/t-shirtar eftersom det inte får plats i min gå in garderob såå blev det inge sånt, förövrigt ( där kom det igen ) så är de fullt i mina byrå låder också. och i min garderob med tjocktröjer får det plats lite saker, men hitta inget som var helt perfekt tyvärr .
hittade dock två par jeans. tajta, vill jag ha nu igen. ett par diesel och ett par crocker . sen två par söt troser en sommarjacka från hm. och sen smink och bra att ha saker.

och JA MALIN :D om det nu var du som kommenterat om döskalle glaset, det är super bra. dock efter användning i tre dagar med endast en disk om inte alkohol som spills räknas som disk var det äckligt, men en söt tjej från Lindesberg ville ha det så hon fick det :) haha ett sånt måste införskaffas för att husfesta+förfesta med. eller ja kanske inte bara ett men flera :D

Jag får iaf besök i helgen och det gör min vecka as bra.

Träffade föressten öven på Gabrielle och Sanna inne i örebro. mycket trevligt då jag träffat gabrielle 1 gång tidigare detta lov. jag har inget liv längre :D till och med pappa sa en sak här om dagen. Jag sa något shit som handlade om kompisar i kopparberg. då sa han " men du har ju inga kompisar i kopparberg" sen skratta han som bara han kan sitt haha-nu-var-jag-allt-bra-rolig-men-inte-seriös-skratt  :) Jag älskar min pappa :)

Gonatt imorn ska jag plugga teori, städa rummet och träffa Micke .

Kommentarer
Postat av: mälin

yhäe! jag ska försöka leta på glasen när jag e i sthlm nu! dom är lite fräsiga :D

2008-07-10 @ 18:29:20
Postat av: melinsvin

hi hi ja, jag är kär! :D

fy va läskigt! hm... hoppas att han menar de han säger. annars vore de ju lite tråkigt!

vi ska tydligen åka på en kärleksresa i sept/okt någon gång. haha :D

jag har svårt för att bli kär i någon eller ens börja visa känslor på de sättet. men med åke så blev de en helt annan sak.

jag hoppas verkligen inte att han bara playar med mig... men de visar sig. isf är de väl inte hela världen. bara att gå vidare..



hur går de för din del på kärleksfronten? ;)

2008-07-11 @ 17:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0