mmmmm Örebro <3

Mmmmmm SISTA VECKAN PÅ INTESIVKURSEN AVKLARAD.
Teorin går bättre och bättre, lika så med körningen. har inte så mycket att berätta från veckan som gått faktiskt .

Idag kom snälla Fritjof och Bornis och hämtade mig i ludvika och körde hem mig till koppparberg där jag hann äta fem fiskpinnar innan jag tog tåget till Mister i Örebro. Vi har fetat med chips och kollar på sista samurajen snart ska vi sova  en massa, jag mer än han eftersom han ska jobba. MOHAHA. men tro inte att jag går lyckligt lottad för det. imorn ska jag nämligen göra skit mycket teori sen ska jag handla presenter till melvin, och kanske något fint till mig själv och sen handla mat inför kvällen som ska bli super mysig.
Sen har jag faktsikt stor lust att festa också så jag tänkte dra mig iväg till nora och träffa mikaela nästa helg om hon har tid, och inte åker utomlands. skulle vara kul att träffa lite folk från nora det var allt för länge sedan nu .
Saknar mina små kompisar som jag inte träffat på år och dar. konstigt nog har jag börjat sakna skolan lite också. elelr egentligen att träfa mikaela så ofta och kunna snacka med henne normalt igen men även min dator, alla treor har ju övergett mig TACK SÅ MYCKET !!! haha hoppas ni tar åt er.

well well ser ut som filmen snart är slut så ska väl ta och dra mig iväg till sängen snart. myspatrull.se

Helgens schema
Fredag - har jag skrivit där uppe orkar inte igen
Lördag - åka hem till kopparberg fira Melvins tvåårs dag och mysa med familjen innan jag åker hem till Bornis och kollar på film med han och fritte
Söndag - Städa klart resten av mormors lägenhet och sedan framått eftermiddagen spela en träningsmatch mot grängesberg. GULD fotboll igen <3 verkligen något jag saknat, skönt att komma igång med träningen igen.

Lite tråkigt att mitt sommarlov varit ganska dött, önskar jag hade mer roliga berättelser att dela med mig av...
citerar min Pappa " men du kommer ju minnas denna sommar som sommaren då du tog körkort och du hade ditt första riktiga jobb "

Vad jag vill egentligen är att minnas denna sommar som vild och galen med utomlandsresor och diverse små resor i Sverige, är väl bara att vänta två år på att man kan ta ut en riktig semester och göra något.

Min första sommarlovvecka, här kommer jag <3

Kommentarer
Postat av: malin melin

ett fortsatt lycka till med körkortet! och spela lite fotboll från mig också! <3

2008-07-25 @ 11:02:08
Postat av: Mikaela

Linn!!! Jag bokar på Måndag så då vet jag när vi åker :D Men du, du och mister verkar iaf ha de mysigt. Vi behöver träffas mer! haha

2008-07-26 @ 00:35:55
URL: http://flinkfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0