morgonstund har guld i mun

Dags att sova snart kanske ? Drack en kopp kaffe ( japp, ytterligare vuxen poäng för Linn då hon på natt och förmiddagsskift dricker kaffe ) vid halv 3 tiden. Eller så lurar jag mig själv att vara pigg, somnar väl som en stock när jag träffar kudden.

Natten har varit lång. förvånande då gårdagens natt for iväg. Kanske var det för att det var mitt sista skift med Leffe, som jag nu lärt känna rätt bra och som är en bra lärare. kanske för att de var mitt sista nattskift. eller kanske för att jag fick sprätta som en idiot på sista rullen för det vart en massa veck. Iaf så spelades en av mina favvis låtar under tiden allt gick som mest dåligt, alltså när jag sprättade. " All night long" med snyggdansken Simon Mathews, som jag dessutom glömt hur man stavar till.
Inge afasi och filthy inatt heller. igår natt vid 03.21 spelades Jobb på begäran från någon familj. Förövrigt diggar jag musiken som spelas i p4 nu för tiden eller ja på nätterna är det ju p4 och p3 och programmet vaken, som alltid annars tröttat ut en, men nu händer det roligare saker och vem vill inte höra gamla klassiker då och då ? "Jenny har en Jenny har en" nananana.

Imorn tänker jag åka iväg till Örebro för att träffa Mickilili. Alldeles för länge sen nu. usch vad tiden går, snart börjar skolan och man är äldst på skolan, fan var ju inte länge sen man började nian känns det som.
STUDENT NOLL9 HERE I COME !!!

Förövrigt ( roligt ord att använda ) så har Sebastian och Bornis väntat på mig i två dagar för att prata med mig, kanske inte just bara för att prata eller jo såklart dom vill prata med mig för att jag är kung !

Nu tror jag att sängen börjar känna sig ensam.

Najti Najti

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt! det är bara bra med mig också! allt rullar på som det ska :)

träning torsdag? jaså. de hade jag ingen aning om. ja, just nu är jag inge taggad alls eftersom det regnar. hehe! men jag kommer nog dit förhoppningsvis. skulle vara kul iaf!

kommer ni ha träning under hela sommaren iaf?

2008-07-07 @ 13:35:43
URL: http://malinmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0