Oooonsdag

Idag har jag gjort ganska mycket, mormor mår jätte dåligt nu och vill inte säga det, men det är inte lång tid kvar...
så jag satt vid henne från 11 till halv 5 ungefär tror jag, syster kom kvart över tolv eller något.
Senare kom bror också, så tog ledigt från jobbet, när jag kommer hem mår skit och har världens huvudvärk som inte släpper efter peace and love släpar pappsen med mig till jobbet, har ju redan varit ledig en dag, en dag är en för mycket, tydligen. Men var chill att bara jobba halva tiden.

Så nu sitter jag här och taggar Augustibuller. Pepppepp.
Sen hände de konstigaste igår, världen är så sjukt liten.
På bilddagboken bevakar jag fyra personer, en brud som målar som en gud en karl som tar bilder som en gud, en kille som går på min skola men som jag inte bevakat på sissodär 8 månader så jag vet inte varför han ligger kvar och en kille som jag såg som hade snygga tatueringar.
Well killen med tatueringar laddade upp bilder för första gången på månader, mhm tänkte jag vem  fan är det här ?
Så kollade bakåt några bilder. mhm men vafan de är ju han ju. Alltså en av karlarna jag umgicks med på peace and love, bara så där.. världen är sååå jävla liten..

Iaf har jag kommit på att jag ska tatuera mig igen, de ska bli det jag tänkte göra när jag var yngre, fast inte samma sak.. För många många år sedan tänkte jag tatuera en lilja, för lilja på engelska är väl lilly? eller ja typ iaf, och mormor heter ju just Lilly, så någonstans på kroppen tänkte jag tatuera Lilly, vet inte vart än dock men det kommer.
snart i sommar till och med hoppas jag på :)

Nu ska jag snart slänga mig i sängen imorn ska jag och syster klippa oss vid halv 11. Inte klippt mig sen i december börjar bli dags nu, så jag kan bleka håret ? eller ska jag göra det ? :P

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Du vet var du har mig <3

2008-07-03 @ 18:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0