fastermamma ?

Min bror har jour, och annsofi är borta, vilket betyder, någon måste alltid vara där brorsan och melvin är, och vem är inte det om inte jag ? Jo så ni förstår i cirkus ett dygn, ska jag vara inhoppningsmamma och Melvin, får se hur det går.

Idag har jag iaf lagat mat, vart en vegetarisk gryta som Gabbs lärt mig göra :) b lev inge ris till då jag lyckades bränna riset ? yes ni hörde mig. bränna fast riset :P haha lol..

haft väldigt skumma drömamr två dagar irad nu, lite läskigt. Jag vill sova. jag älskar att sova. jag ska bli en sovoholik.


Det blir sängen en halvtimme asså, natti

( föressten har jag gått och kärat ner mig nå så förbedrövligt xD )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0