fotboll fotboll fotboll

Fritte ringde och väckte en halvsovande mig idag vid halv tolv och undrade om jag skulle med och kolla på fotboll. yes yes klart jag ska.
matchen började tolv, jag trodde klockan var runt 10 men vafan jag hann duscha sminka mig och käka frukost innan han kom lite över tolv.
Föressten så fick ju Fritte körkort i torsdags :D grattis grattis
Matchen i sig gick ju inte så bra för kopparberg, men de är ju alltid kul att kolla på lite fotboll, värma upp lite inför ikväll vill säga.
Om kanske 45 minuter kommer fritte och bornis och hämtar mig och malin så blrie en snabbis på ica innan vi drar hem till bornis för att kolla på Sverige - spanien. Sverige vinner såklart.
sen vill jag även se ryssland - greklan matchen , får se om det blir här hemma eller hos bornis :)

ska väl göra mig mer iordning kanske ? eller tare lite lugnt en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0