mesar

har nog aldrig tagit en förlust så hårt som de kändes igår, men ryssland ( hur kan jag säga detta? ) förtjänar nästan vinsten då sverige spelade sämre fotboll, nästan sämre än Grekland i öppningsmatchen, bara massa fummel och äckel. Tråkigt dock att jag missade när Allbäck spelade, efter andra målet tog jag mitt pick och pack och la mig i sängen och sura i någon timme, varenda jävla gång jag vakna inatt tänkte jag : Helvetes jävla skit

Ibra
Mackan Elmander
Ljungberg Henke Källström
Mellberg (nån) (nån, men verkligen inte petter hansson) Alexandersson
Isaksson
så hade det sätt ut om jag fick välja gärna chippen in också. jävligt dålig på namn i backlinjen må jag säga...

Kollade just lite på Portugal - Tyskland, tyskland gjorde nyss 0-1, håller alltid på fel lag, jag lovar och svär, skulle jag byta och hejja på ett annat skulle det gå piss bra för dem jag egentligen håller på.

iaf, jobbade förmiddag idag istället för eftermiddag, vi fick snabbare långhelg på det sättet och det var kul för då fick jag jobba med Sebb, skönt att ha någon att prata med i 8 timmar. även att retas med. så de va helt okej arbetsdag, vi fick köra Cameron själva och eftersom jag är KUNG! så gick det hur bra som helst, när jag kom hem tog jag det en massa lugnt och sedan bar det av till träningen, jag vill då lova att jag försökte mitt bästa stor del av träningen och mina nya skor ( som är 36 och två tredje delar) funkar mycket bättre än mina gamla som hade storlek 39. en helt ny "känsla" när ma träffar bollen och de funkar asbra, dock fick jag lite skavsår, men dem ska nog vara borta tills på måndag när jag spelar sista matchen för vårsäsongen, torsdags matchen missar jag eftersom jag är på PEACE AND LOVE. åker dit med frida och compani på onsdag klockan 09.00. så jävla taggad är jag!!!
Nu ska jag tagga lite afasi och filthy <3 fatta att se dem snart :D :D resterande tid fram till peace and love blir det til att lyssna på afasi och filthy, jason mraz, petter och alla andra band jag ska se. fy sjutton gubbar :)

Snart ska jag hem till Filip och kolla Eurotrip.

föressten är jag kär för andra gången på två veckor, ni vet när man drömmer att man är kär ? då vaknar man upp med ett leende på läpparna och känner sig helt nykär haha. Två sådana drömmar på två veckor, inte illa.
och drömmen inatt var as mysig en stund sen blev min kärlek jagad misshandlad och tillslutnerstoppad i en bunke med plast över och inställd i ett skåp :( konstigt konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0