natt skift. helt okej

Natt är helt okej att jobba, man får ju sova hela dage sen.
idag vart det sova mellan 6 och 12.
var vaken i drygt två timmar, kollade repris på sverige - grekland matchen.
hade fått mina betyg, som var helt okej ? vg i två helt oväntade ämnen.
och en lapp från anna maria.
de stog att jag var en glad och possetiv klasskamrat som hade gjort ett bra intryck på min praktikplats elgiganten. de stog även en "prognos" alltså typ hur jag blir när jag blir stor " en framgångsrik sportkommentator och hockey fru" de är SJUKT hur en lärare kan ha så rätt hahaha :D äre jag som tjålar mycket eller ?
iaf vid 2 tiden somnade jag om och sov till kvart över 5, riktigt najs :)

Yes yes, min skjuts anländer om en timme, dags att slöa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0