Peace and love noll8

Ojj ojj ojj, vart ska jag börja och vart ska jag sluta ?
I onsdags kom Fridas syster frida erika och elina och hämtade mig. Jag var så taggad som man kunde bli.
När vi kom dit stallde vi oss i kö SÅKLART hade dom stor koll på glasflaskor så jag och elina fick kila iväg till tempo och köpa något vi kunde ha våran sprit i så var vi tvugna att dricka uppmina cube också ;D typiskt.
Sen kom vi in stallde upp mitt tält och typ började dricka, efter någon timme drog jag hem till Emma och Lina och käkade tacos mycket gott tack tack.
sen bar det av till campingen igen. å vare bara att korka upp vinet och börja dagen :P
Var med titti mest hela kvällen tror jag :P hade jäkla kul. vi dansade en massa på natten. värmde oss med min filt jag hittade också jag älskar den :D

Torsdagen började med pratande med frida i mina stolar och fortsatte sedan med dusch hos emma och lina.  orkade aldrig dra iväg till petter synd :( men festade hemam vid emma och lina sedan vidare till mikaela sen såg jag lite jason, sen när alla drog iväg till inflames så drog jag och lina till campingen där vi bara vart fullare och fullare och vi hade så kul :P haha, helt flum var vi. sen drog vi hem. Sov hemma vid dem den natten, mycket skönt med en soffa må jag säga.

På Fredagen vart jag aspepp att börja dricka på en gång så det var bara att kila iväg till mickes camp där dom trevligaste männskorna bodde. jag och micke köpte oss liet mat, kalla köttbullar kalla korvar och potatis sallad och feta lite och drack :) solen sken och man blev inte bara bränd utan också full väldigt snabbt. sen så missade jag några band den dagen också. men jag och micke såg iaf sex pistols takida millencolin ( stog längst fram ) och Looptroop. Tack Micke för typ bästa kvällen på hela festivalen, du är världens bästa kompis.
sen kom jag till mitt camp på kvällen där det satt en massa kul snubbar och söta kopparbergare, ingen sömn den natten, och precis när man nästan somnar på morgonen kommer Elina och hennes kompis och tänker hoppa in i mitt mini lilla tält, haha lite trångt vart det må jag säga 4 st i ett två manna tält :P
blev inge sömn men fram mot 11 tiden eller så så drog jag iväg till Emma och Lina och tog en väldigt efterlängtad duch och fick bort det mesta skrivna från mina ben :P
somnade även på emmas säng i två timmar eller så, mycket skönt.

Så Lördagen fortsatte med att jag drack bara lite grann. sen såg jag adam tensta med evelina och evelina sen missa jag teddybears för jag hängde på campingen istället. fett roligt :D
sen drog jag iväg på håkan med linnie micke (sötaste&snällaste paret) Lollo och Kevin. efter 30 minuter håkan drog vi iväg på afasi och filthy <3 det sista bandet på hela festivalen för min del elelr ja var inga efter dem heller men samtidigt. sjukt bra och jag älskar dem :D
Var på campingen ett tag och hängde med gött folk tills jag skulle träffa daniel. sen gick jag med honom till någon skola  minns ej vad den heter och väntade på lina thobias och maria och följde med dit och sov :P
Där var det tre okända karlar, men bara en vaken. somnade som stockar och på morgonen var alla rätt så pigga faktiskt.

När jag kom hem till Kopparberg hade jag typ 39 graders feber en svullen och uttorkad hals kunde verkligen inte prata, börjar bli bättre. Nu har jag ingen feber bara lite småsjuk och känner mig bra igen :D

Vill ni veta mer  så är det bara att fråga ;D nu kom lite update iaf

Kommentarer
Postat av: malin blondin melin

FAN LINN! DU LEVER! :D

2008-07-01 @ 17:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0