10 mars

en mycket händelserik helg

vart ska jag börja? finns mycket att säga, men vill ni verkligen veta allt ?
De hela började i fredags, Klaras stog högst upp på listan. Jag gick och träffade Anton vid station, där träffade vi Fritjof efter en liten stund. Vi gick hem till mig, påvägen dit köpte vi en pizza som vi skulle dela på. Vi började dricka och äta lite smått, efter en liten stund kom Malin och Robert, vi var alltså 5 st, på 15 kvm. 5 kvm var alltså. vi drack och drack, spelade lite up and down the river. mycket trevlans. Vid nio någon gång kom Jeje och chaufför Kim. Vi begav oss till Klaras efter en stund, vi fick åka två vändor. Ställer oss i kön, kommer in. Malin ger mig en rundtur, lär mig vart allt är. Vi köper vårt första dricka, går ut och röker, sen dansar vi, och ojj vad vi dansar. Ni vet, man dansar dricker lite mer dansar dricker dricker dricker dansar. Well, jag träffade en hel del intressant folk, gjorde även bort mig en hel del, vad vill jag inte skriva här, haha. Men jag hade roligt, kvällen avslutades på Burger King på med tre intressanta killar, träffade även en fjärde, han hette therese var rolig och vi gymmar på samma gym.
I hel het så var det en bra kväll, jag drack ( väldigt bra fylla ) jag skämde ut mig, träffade folk och DANSADE tjohej.

Lördagen, vad ska jag säga om lördagen ? Jag var lite full när jag vaknade, även riktigt bakis. Men de ordnade upp sig mot kvällen. Träffade Frida och Erica, strosade runt på stan ihopp om att inte bli först på klubb smart, vi var inte först, de gick in 4 brudar före oss, haha. men de kom en hel del folk efter bara en liten stund. Vi tog de mest lungt, drack några drinkar+cidrar. Vid halv tolv - tolv tiden började Lykke Li spela, bra live band, och riktigt bra musik. Köpte även en t-shirt av bruden. well well, efter en stund gick vi ut, vi kände oss yngst och därav väldigt små. Vi gick och stallde oss utanför Satin, där de var millencolin open fest, vi ville inte gå in för de var dyrt och skulle stänga snart. så vi gick till grill corner, äntligen skulle jag få mat. Men dom jäklarna tog inte kort. Så jag gick hem, kände mig riktigt röksugen när jag kom hem, men vågade inte gå ut själv. Så jag gick hem till min fulla granne Johan, vi rökte och sen ringde vi efter skjuts till Max. en trevlig kille vid namn Alex hämtade oss. vi åkte dit, träffade någon annan kille där. vi käkade. sen blev de otrevligheter, Johan blev misshandlad. de va inte alls roligt och jag var rädd och därav kommer jag inte ihåg så mycket från händelsen, läskigt när man aldrig varit med om något sånt här förut. När vi väntade på polisen var det något vi skrattade bort. vi hade roligt. Sen åkte vi hem, skjuts hela vägen till dörren är inte fel. Vet inte när jag somnade, efter 5 vare i alla fall. Vaknade halv 12. Ännu en slö dag, skönt enligt mig. Träffade Frida på kvällen, vi bara umgicks och kollade på top model. Sen åkte hon hem. och jag somnade vid 9.

Intressant right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0