5 mars

Ny dag, nya tag

Igår efter skolan träffade jag Frida och Emelie. Frida var på jakt efter ett par nya lee byxor, jag märkte för länge sedan att de har gjort en helt ny kollektion, alltså knappt inga låga midjor. Vi var in på bik bok, där hade dem ingenting som passade henne, vi gick vidare mot Carlings, jag får en chock. Där utanför står någon jag inte träffat på länge, och tycker de är lite obekvämt att träffa denna. Men eftersom en god vän till oss båda var med gick det bra och vi pratade, faktiskt ganska mycket.
Fortfarande en väldigt obekväm stämning, tillslut sa vi hejdå.
Frida hittade sina byxor på carlings, modellen Lynn en modell som jag också införskaffat mig, fast i somras.

Har inte något mer intressant att berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0