2 maj

Dagen började tidigt, pappa väckte mig vid åtta. Då var det bara att hoppa upp ur sängen göra sig i ordning och åka till ludvika.
Pappa hade tid vid kiropraktorn ( ett ord som inte passar alls i svenskan, läs de på engelska ) medans han var där läste jag lite i boken jag läser för tillfället.
Pappa var klar precis till dess att allt på stan hann öppna, så vi åkte in dit, de första jag köpte var ett par nya fotbolls dojjer, BARN STORLEK. Såpass, Linn har egentligen 36 och 2 tredjedelar  men har alltså 39 på de flesta av sina skor. Kul grejj att veta kanske ?
Vi drog vidare till Åhlens, där vi handlade mest grejjs, ( förutom pappio som handla byxa skjorta och slips på dressman ) jag inhandlade ny brunkräm nytt puder nya sånna där svampar man kletar ut smink med en paris hilton parfym två böcker och strumpbyxor :P alltid lika kul att slösa pengar.

Just nu sitter jag nere vid syster och torbjörn, i ett tomt hus. ja förutom hunden katten och jag då. MEn är van vid att et är mycket liv här, och det är det verkligen inte nu. Tog med Herkules på en promenad så han ligger utslagen på golvet och katten sover någonstans. Så nu blir det tv för mig fram tills det att Mister kommer, om han kommer eller tills dess att Gabbs kommer, om hon kommer :P

Well well, blir köttfärssås och spaghetti ikväll iaf, underbart :P

( föressten är jag någerlunda nyfiken på vilka som läser min blogg, är det en s någon som gör det ? skriv en kommentar vettja )

usch nu kommer herkules och dregglar och puttar ppå mig, tror han vill gå ut igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0