4 maj

Grattis på Kajs och Markus som fyller arton idag :)

Colan är redan slut, vad ska de bli av den här dagen ?
Iallafall så hade jag as kul igår. Började med att jag gick hem till frida och fixa håret, när vi var klara väckte vi oscar och kilade ner till Johanna.
Satt där en stund och tog och kvällens första glas. Sedan bar det av vidare upp till Niclas där vi var en stund.
Jag och Frida tröttnade ganska fort så vi gick i förväg. Så då började vi våran gång ner till Bångbro och festen vi skulle till som var för Kajsa och Markus. Födelsedagsfest.
Väl där så pratade vi lite umgicks och efter en stund så var det dansgolvet som gällde, som vanligt alltså.
Kan ju bara säga att jag och Tina var dem som var bäst, även jag och Frida när vi körde våran dans.
- måste dock tillägga att min och fridas dans ska ni köra om ni vill ha träningsvärk dagen efter, magen värker på mig idag även bena men de är nog för hela kvällens ståhejs -
Lite tråkigt att jag dansade sönder mina språjlans nya strumpbyxor, hål i hela föttera, inte så kul kanske.
Va hände mer ? haha JOO juste
hemvärnet hade fest i bångbrofolkan.
De kom en lustig kille och hängde med oss, stört skön var han. sen vare en och annan dansk som kom och hälsade på.
Iallafall så fick jag en såndär hemsk huvudvärk som jag klarat mig utan sen typ nyår. Hatar den hatar den hatar den. Tror jag får den när dricker utan att egentligen vilja dricka? eller nått, ska nog klara mig utan alkohol till studenten va ? alltså treornas student, inte min egna haha.
Men jaa, en grejj är ju lite tråkig idag, bakis. usch och jag kom hem klockan 2 ? sjukt tidigt, bara för att jag fick skjuts och hade ont i huvet, annars hade jag nog hamnat någon annanstans...

Sååå nu ska jag äta frukost. mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0